Spolupráce
- Zahrnuje základní aplikace pro spolupráci – Dokumenty Google
Proč firmy využívají Dokumenty Google k jednodušší spolupráci na souborech?
Chraňte dokumenty své společnosti – Správci mají k dispozici vyladěné ovládací prvky pro správu rozsahu, v jakém mohou zaměstnanci sdílet firemní dokumenty.
Spolupráce bez komplikovaného přeposílání příloh – Spolupracovníci mohou sdílet stejnou online verzi všech dokumentů, tabulek nebo prezentací. Všechny revize jsou
uloženy a lze se k nim vrátit.
Předvádějte a publikujte na webu – Prezentace lze předvádět vzdálenému publiku, dokumenty a tabulky je možné publikovat interně pro zobrazení zaměstnanci.
Podpora tradičních formátů souborů – Importujte dokumenty z formátů .doc, .xls, .csv, .ppt, .txt, .html, .pdf a dalších a spolupracujte na jejich úpravách a publikování.
Dokumenty lze také exportovat